detik demi detik

Khamis, 28 Ogos 2014

TJ family group wasap


  1. Alhamdulillah saya tiba-tiba tergerak hati nak create group wasap adik beradik sendiri, akhirnya jadi seronok bila kami bertukar-tukar gambar dan bertanya satu sama lain. So great idea, semoga ukhwah kami adik beradik semakin erat dan kuat. 

Mulanya saya dengar seorang kawan kata dia ada group wasap adik beradik. So mudah untuk mereka adik beradik sembang sakan semua tahu. Best kan jadi bila kakak saya yang misi tu baru pakai wasap dua tiga hari lepas so bolehla saya create sebab dah cukup forum 5 beradik. Banggalah abah i nanti.
Isu adik beradik selalunya pasal family kami,anak buah,topik semasa adik beradik. So tq wasap sebab mengeratkan kami adik beradik. Rebutlah peluang yang baik baik dalam keperluan teknologi yang canggih. Da

Sekarang memang mudah dalam teknologi, semua nampak mudah dan cepat. Tadi saya boleh send gambar dalam wasap terus ke email saya kemudian print sahaja. Hanya dalam 2 3 minit sahaja.
yaya da beutiful girl baby comel

Tiada ulasan:

salji turun