detik demi detik

Ahad, 19 April 2009

selamat bertunang su


arini 19.4.2009 kan.........jadi aku nak ucapkan selamat bertunang kepada tice su di chini....selamat bertunang mypren...aku dah plan kuar kete nak g su bertunang tapi dah tak jadi beli sebab aku nak berenti keje jadi postpone lagila kete aku...su pun sedih gak tapi takpe semua tu cuma rancangan kita saja...Yang Maha Berkuasa juga menentukan...yang penting kita tak putus kawan........selamat bertunang budak umah 8c ye...aku suh su bagi mms gambar dia bertunang n gambar tunang dia tapi aku takla letak kat sini nanti mengamuklah kawan aku..tu privasi dia pada aku...so aku abadikan gambar aku dengan su time sem 6 dengan bear su...


selamat berkekalan su



1 ulasan:

zakiahnaim berkata...

erk.....
jgn ler skima sgt panggil nama aku...panggil le time kita blajo dolu2...hehehe

kerani jer..di melaka..syg nk tinggalkan melaka...

kirim salam su yer..no hp dia da lesap bersama2 rosaknya hp aku...hehehehe

salji turun